Ronneby..

"Det känns så himla bra att man äntligen fått upp ögonen för folket i Ronneby. Att jag inte står för det jag gör eller säger är nog det konstigaste jag hört för det är de enda ni sagt att det är de JAG GÖR.   Och det ni säger att jag gör här & i söderhamn är ju så mycket bullshit, det säger DU för att du tror att jag ska bry mig .  Men face it, jag bry mig inte för jag vet att jag varken gjort det eller gör det. Man kanske undra om du gör det då ? Det enda som du skrev visar ju bara vem du är som människa . Och det är fan inget o ha :s. 
Dagismetoden, hmm, jag vet ju någon som springer iväg så fort man ska säga något. Och jag har sagt precis vad jag tycker. Så är det.  Men om det är de du vill kan vi mer än gärna ses och så ska jag säga exakt vad jag tycker.
Det är pinsamt att du ens skriver ut sånt. Du har bevisat mycket mycket väl vilken människa du är , och det är inget att hurra över .
Jag stå precis för vad jag gör/gjort, och det är inget annat än bevisat. Ha ett bra liv, stör inte mitt igen!! För så här bra har jag fan inte haft de sen du kom in i bilden och dom andra.  Så sköt ditt eget lilla liv nu fattar inte varför du är så besatt av mitt (?)  . Hej hej ." Det är mitt svar till Maja Petersson
 som nog är en av de mest falska människor jag mött i hela mitt liv.

Vi va vänner sen ettan eller tvåan och sen började vi jobba på Jekyll & Hyde i Ronneby och då får hon nya kompisar och blir en heelt annan människa, varför, varför inte vara den man är . Så hennes nya liv äår bygt på en lögn verka de som.

Iaf så började det gå runt massa skit snack på jobbet & värst va fan chefen Svante , det kan vara den människan jag träffat som det kommer ut mer skitsnack än sanning, fast det har man blivit varnad för av många.

Sen började de bli världens bråk , sen skriver maja ur så här på fb :



oehört moget när man vart vänner så länge.  Och gå från lakan till lakan, har nog aldrig skrattat så mycket, säger den som ligger med sin kompis ragg
och ligga runt i Söderhamn, det var nog höjdaren !  Känner bara petter & hans familj .

Jaja :) Det blir fint det.  Är trött på er och ert  bullshit :)  skönt att flytta härifrån och se hur era liv bli misslyckade nere på jekyll :)

Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0