Danmark.

I torsdags åkte jag till Danmark, det var väl sådär.
Det var jätte mysigt och fint, men man fick gå långt för att bada och det var typ det enda man kunde göra där för oss som är lite äldre. Haha nu lät de som om jag va typ 40+!  Men a, de fanns mest för småttingarna. :) dom hade det jätte skoj, och det är ju super :D.
Det blev inte så mycket kort. Men minnerna sitter ju =) . Det var jätte fint badställe, fast trodde de skulle vara större, men det var stort nog. Fast jag skulle inte vilja åka dit igen, kanske med sin egna familj i framtiden(?), men inte nu . Jag var rätt uttråkad, för det enda jag gjorde va att bada sen sitta på rummet o kolla på tråkig tv. 



 Idag klippte jag lugg, inte fan ser det bra ut! (ursäkta språket), men den idiotsaken kunde dock fan inte klippa lugg! Så nu ser det ut som jag är 10, kanske 12. Så ikväll blir det att färga håret mörkt igen! Blä, är fortfarande jätte irriterad! :( inte kul alls, när man ser fram emot något så blir det bara helt fel :(.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0