Danmark, förföljda

Nu är det ett tag sen jag bloggade. Men det är så att jag spendera mycket tid hos Sofia nu, vi har så roligt och hon bor själv så hon vill ha lite sällskap :). Kan väl inte säga att det hänt så himla mycket, händer inte mycket i Ronneby. Eller jo, två albaner har förföljt mig och Sofia en veckas tid, så jag blev arg och skällde ut dom och sa att snart ringer vi polisen, för dom har vart uppe och knackat på vår dörr och så. Skit läskiga typer :s.  Sen dess har jag typ inte sett dem, förutom idag när dom kollade skit mycket, trodde dom skulle hoppa på mig först, men icke dom bara gick sin väg när de såg mig komma gående.
Imorgon dra jag och min familj till Danmark och ska till lalandia i fyra dagar , ska bli riktigt trevligt! Där kommer det komma bilder och vad som händer osv, när jag är tillbaka hemma igen :).  Nu kommer min vän maja :) tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0