CimVuorinen

Min älskling är nere i Ronneby. Hon åker hem på onsdag :/ , men kommer ner när hon fyllt 18 igen. Hon säger att hon kommer ner för hon måste kunna köpa drinkar på sin pappas jobb :p.
 Inatt har det varit övernattning :).

Igår var det jätte varmt ute, 28,5 grader. Jag ville gå och bada men Cim är en badkruka så hon övertalade mig att vi skulle vara hemma. Vi svettades ihjäl båda två, men nej inte skulle vi bada.
Lite senare när det började de bli svalare så satte Cimpim på att börja sminka mig för hon skulle fota mig ,
Hon har aldrig vart så jobbig innan när hon ska fotografera haha. Nu var de verkligen, gör lite mer så , ååååh och klampa fram för att fixa till håret eller något.Så söt.
Idag blir det till att sitta och dricka lite hemma hos henne med några fler :), mysmys .

Kommentarer
Postat av: Pim

MYYYYYYYYYYYS! <3 Älskar DIG.

2009-07-03 @ 15:10:13
URL: http://pimpelompen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0