För Cim.

cim ville att jag skulle blogga, så här är en 10lista varför hon bäst i världen:

1), även om vi bråkar så blir vi alltid vänner.
2), hon får en alltid glad
3), hon är kortare än mig!
4), hon ska alltid försöka få allt så himla bra.
5), hon är rätt trög av sig. :)
6), även om jag känner för att slå in skallen på henne är hon för SÖT.
7), jag skulle lätt ge allt för att hon skulle bo med mig.
8), om inte hon funnits hade jag inte haft någon att sakna så mycket.
9), skulle jag inte haft Cim, vem hade jag då gråtit när jag träffade?
10), hon är så jävla bra på att vara en bäst vän.

Jag älskar dig, hun.♥  Du är bäst.


Kommentarer
Postat av: Pim

Haha, jag älskar dig också =D Att du gjorde den här listan, det var ju bara på skoj som jag sa det, fattar du väl? Hihi! <3

2009-02-12 @ 07:07:53
URL: http://pimpelompen.blogg.se/
Postat av: Pim

JAG ÄLSKAR DIG & DU ÄR BÄST

2009-02-12 @ 14:26:55
URL: http://pimpelompen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0